2010. május 15., szombat

Rendhagyó csendfaló

Az utóbbi időben többen is érdeklődtek felőlem, mivel eltűntem a közösségi portálokról. Bár eme lények száma véges és megszámlálható, a hatékonyság érdekében az alábbi sorokban fogok válaszolni kérdéseikre.

Az "eltűnés" okai:

- Rockerek.hu és Punkportál: A politika miatt. Ez a förmedvény már így is elég szubkultúrát vitt a romlás mezejére, így súlyos teher nehezedne kicsiny lelkemre, ha (részben) miattam a psychobilly is a világmegváltás oltárán fejezné be életét.
- Rockinboard: Egy nagyobb vita kapcsán gondoltam úgy, hogy nem az én társaságom a fórum népe. Többségük szerint a psychobilly zenei stílus, szerintem több ennél: életstílus. Amelyhez hozzátartozik a wrecking, a DIY, a határtalan kreativitás és néha napján a bizarr dolgok művelése is. Mivel alapvetően az "élni és élni hagyni" elv a fő irányadó személyem esetében, így jobbnak láttam, ha én a saját utamat járom. 

Milyen galádságokat művelek?

1. The Ködmöns: Már csemeteként is sokat méltatták a szövegírási tehetségemet, így miután a psychobillyvel alkotott kapcsolatom maradandónak tűnt, nekiláttam egy zenekar létrehozásának. A psychobilly közhelyek lerombolása motivált leginkább, amely miatt gyakran kapja meg (részben jogosan) a műfaj az "értelmetlen", "semmitmondó" és hasonlóan degradáló jelzők sokaságát. Zenei szempontból nem az én tisztem megítélni a zenekart, ha tetszik valakinek, eljön koncertre, ha nem tetszik, akkor nem. 
2. Őpondrósága: Psychobilly fanzine. Június közepén jön a második szám. ;>

Röviden ennyit szólnék. Ha bárkinek közölnivalója lenne irányomba, akkor írjon az e-mail címemre (nyugulun@gmail.com) vagy szóljon hozzá. ;>